Underbara lediga dag!

Nu är jag hemma efter en runda på stan med Emma (det rimmade visst). Det blev att vi kollade runt i de flesta butikerna. Och ja, vi fann nog något i varenda butik som vi ville ha. Jag fick med mig 3 fina saker hem, jag vet att jag har försökt säga till mig själv att jag ska vänta med att shoppa tills jag kommer till Sverige. Men det är ju faktiskt mycket roligare & bättre shopping här i Oslo än i Norrköping. Och när jag inser att jag ändå inte förlorar något på det pengamässigt så spelar det ingen roll.

Efter våran runda blev vi hungriga på lunch istället för fika, så vi åt lunch på O'learys uteservering. Här är det 18 grader & sol idag! Underbart!

Bland annat så köpte jag ett par till av det här jeansen nedan som jag har på mig idag. Jag köpte de på bikbok för en månad sen och jag bara älskar dem. Jag som aldrig har jeans. Men nu har jag hittat en modell på bikbok som är höga i midjan, mjuka, sköna & sitter perfekt. Så lika bra att köpa flera men i en annan färg. Så idag köpte jag ett par svarta.  (De jag hade från förr är mörkblå.)














Jag ska försöka fota mer nu när jag faktiskt äger en bra kamera. Jag tycker om den jättemycket, lika mycket som jag tycker om mina svarta kilklackskor från dna som jag kan gå med en hel dag utan att få ont & mina nya fjäderörhängen som självklart är precis så lätta som en fjäder :D Som ni redan vet så älskar jag den här lägenheten också, och visst gör den sig bra på bild?  ;)  Vill bara måla tv-bänken vit så skulle det bli ännu finare i tv-rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0