Tjejkväll

Nu har Susanna precis gått hem. Vi har haft en riktig tjejkväll, ätit massa gott, druckit vin, målat naglarna, gjort ansiktsmask & sett på filmen the last song. Till det var det hög mysfaktor i lägenheten med tända ljus & brasa! Säger det igen, jag älskar verkligen den här lägenheten.



Våran lilla wannabe-tapas som jag hade fixat ihop tills Susanna kom. Hon kom direkt från jobbet vid 8-tiden. Inte så spanskt kanske med morot&gurkstavar, lax, baconlindad sparris & haloumiost, soltorkade tomater, vitlök, oliver, jalapeno & tzatsiki. Men det var väldigt gott & jag är fortfarande jättemätt.






Jag är supernöjd med den här dagen, det känns som jag har hunnit med massor.
  • jobbat
  • shoppat
  • städat lägenheten (förutom att dammsuga för jag hade glömt sätta i sladden till laddaren, har en ny sladdlös dammsugare)
  • bytt sängkläder
  • tvättat & hängt två maskiner
  • lagat mat & haft tjejmys

Imorgon ska Susanna & jag till gymmet vid 12-tiden, får se om det blir zumba eller bara styrka. Har inte bestämt mig än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0