MAT

Jag har precis gjort i ordning en tonfiskgratäng som Anna bara kan ställa in i ugnen när hon kommer hem ikväll :) Mums, jag lägntar redan efter att få äta den. Det var jättelängesen jag åt det. Isa och jag fick den som en favorit när vi nyss hade flyttat hit och åt det ganska ofta, men nu var det flera månader sedan.

Den såg inte så god ut när den är kall så jag ska ta en bild på den sen när den är färdig att ätas.

Jobbet startat om 30 min så det är dags för mig att dra.. startar arbetsdagen med budjettsamtal med chefen. Det är typ som ett utvecklingssamtal. Man pratar om hur det går på jobbet, om man har några frågor och lägger upp en plan/mål över hur mycket pengar man ska försöka dra in i timmen på behandling respektive salg. Skitbra med sådana samtal ju! Jag ska fråga hur det blir över jul/nyår eftersom jag tror att tågbiljetterna kan ta slut ganska fort då så skulle jag vilja veta så fort som möjligt :)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0