Fy fan vad skönt!

Idag steg vi upp kl 9, pigga & glada! Har avnjutit en asgod frukost bestående av turkiskyoghurt med skivad banan, honung, egengjord musli av diverse frön & kokos. Till det ett glas färskpressad jouice, ett stoooort glas vatten, ett kokt ägg och två skivor skinka! Så jävla gott!! Jag trodde det var omöjligt att äta frukost utan bröd, men näe. Den här frukosten är asgod!!!!



våran musli!!


Nu är väskan packad för en timmes ZZZZZUMBA!! Sen blir det direkt från gymmet till jobbet. STRESS! Men det går nog bra  : )


Ha en fin dag. här skiner solen :)

Kommentarer
Postat av: C

Ååh! Maten och allt låter SÅ gott och är ju supernyttigt! Om jag bara hade hälften av er fantasi skulle jag vara nöjd!! :) du rekomenderar Zumban alltså? Isåfall ska jag prova direkt jag frisknat till :D puss ha världens bästa dag min bästa tjej! :) <3

2010-09-02 @ 10:38:32
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0