Det doftar kladdkaka!!!

ÅHHH, det doftar ljuvligt av kladdkaka i hela lägenheten. Ska avnjuta den nu till idol. Jag vet att klockan är ganska mycket men det blir fort det när man inte är hemma från jobbet förns 21.30.

Vet ni vad jag har lust med? Att plocka svamp & lyssna på jullåtar. Inte samtidigt, men de där två konstiga sakerna längtar jag just nu efter att få göra.


Lite osammanhängande inlägg men här får ni lite bilder från kvällen.



Anna hade lagat goda köttfärsbiffar med grönsaker & beanaisesås. Mat är fan alltid lika gott & det bästa som finns!



Vi lyxade till det med saft & lime.



Samtidigt förberedde vi den asgoda kladdisen!



Bakade självklart efter receptet i min fina lilla kokbok med massa gamla bilder på mig som min fina mamma har gjort! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Bella vad glad jag blir, kanske vi kan gå en svamprunda när du kommer hem. kram mammma

2010-09-22 @ 08:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0