67





Hallå!
Nu ligger jag på soffan och ser på x-games. Har precis ätit lite thaigryta som blev över från igår. Jobbade extra idag 4 timmar, 10-14. När jag var färdig med kunderna tog jag en liten tur på sentret. Hade bestämt mig för att inte handla nåt förns jag kommer hem till Sverige. Men det gick ju inte så bra. Fick med mig en tunika, en plånbok, ljus & bordsunderlägg. Nu ska jag ta en snabbstädning här hemma, så slipper jag göra det imorgon eller på måndag, skönt att få det gjort med andra ord.

Ikväll kommer Susanna hit, vi ska ha myskväll. Kolla på film, äta massa god plockmat & dricka vin. Kosedressen ska på såklart!



'


Stela jag i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0