från det blågula varuhuset



  • vitt fluffigt överkast
  • två små söta (och väldigt billiga) hjärtkuddar
  • ljus i rosa glas
  • vitt madrassöverdrag







  • Sist men inte minst, taklampa till sovrummet! Var på tiden nu när det börjar bli mörkt.

Fick även med mig sängkläder som hänger på tork just nu, värmeljus, glödlampor och sånt där som man behöver. Dock ingen ny mopp som jag behövde fann bara MED skaft och jag behöver bara själva grejer man skruva på skaftet. Var kan jag köpa det? Clas Ohlsson kanske, de har ju allt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint du har. snyggt överkast. kram

2010-10-11 @ 18:35:41
Postat av: Mr nicky

Ey, när får man komma och hälsa på :D

2010-10-12 @ 00:16:49
URL: http://nkstreet.blogg.se/
Postat av: pappa

Hej!clas olsson har säkert mopp. kram

2010-10-13 @ 10:13:29
Postat av: pappa

Hej!clas olsson har säkert mopp. kram

2010-10-13 @ 10:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0