43

Startade dagen på gymmet med Susanna, en timme på crossen lurade hon i mig. Jag var väldigt slut efteråt, men fy fan vad skönt. Tog ut alla mina irritationer både där, på henne & på stackars Nanne när jag kom hem.

Jag känner mig på så jävla dåligt humör, irriterad och sur. Jag tror att det för att jag blir stressad av att inte veta hur det kommer se ut här i min lilla lya efter jul. Ska mina nuvarande sambosar flytta, kommer några vänner hemifrån flytta hit, står jag där ensam en dag? Nej det kommer jag självklart inte göra. Men jag vill ju inte bo med vem som helst heller om jag skulle bli tvingad till en nödlösning. Jag blir bara stressad av att inte veta. Men jag vet att jag inte kan påverka något för ingen vet än hur det blir.

Det är i alla fall jävligt tråkigt att bo här helhjärtat med resten som bara gör det halvhjärtat och ser en flytt härifrån.

Nu vill jag bara tjuta lite, men vad fan hjälper det? Inte ett skit!



Jag gör som Susanna sa till mig "tänk på thailand". Och fan vad jag tänker på thailand och mina reskompisar!!

Kommentarer
Postat av: C

Jag förstår helt och hållet hur du känner! Kom precis hem från en gråtfest hos Lisa! Herregud vad svårt allt är! Vad jag längtar efter dig! Och vad jag vill bli din nya sambo!! älskar dig mest bells!

2010-10-05 @ 22:16:38
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: lisa.

<3

2010-10-05 @ 22:36:13
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: emma

jaa de är så himla tråkigt!! jaa jag kommer ha dom bästa sambosarna i 2 hela veckor :D och idag är de 6 veckor kvar tills vi åker!! :D:D:D snartsnartsnart!



och duu förstår att de känns jobbigt, men som du skrev till mig, de löser sig! de gör det alltid tillslut även om de kan kännas jobbigt för stunden.

love you <3

2010-10-06 @ 17:15:53
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0