26

Tjabba tjena hallå!

Jag sitter just nu på centralstationen i Göteborg efter en jobbig bussresa. Hamnade mitt i en indisk/pakistansk familj med 3 ungar mellan 1-4 år. Dom var inte knäpptysta. Inte nog med det så blev bussen stoppad i  tullen. Alla var tvungna att gå ur och ta ut ALL packning. Inte det roligaste när man sover som bäst. (så bra som man kan sova på en buss...)

Nu väntar jag på vidare färd mot Jönköping för att sedan byta där och äntligen komma fram till Norrköping. Har beställt en taxi som ska stå och vänta på mig där. Fyfan vad fult östgötska är alltså, eller mest "norrköpingska" kanske. Reagerade verkligen på det när jag snackade med killen i taxiväxeln.

Sov gott, så ses vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0