MASSAGE

Klockan är strax 12 på natten här. Lisa och jag avnjöt en timmes massage nu på kvällen efter våran middag och shoppingrunda.



Här är utsikten från hotellet på kvällskvisten.



Idag fick vi små spett till förrätt.



Jag provade thailändska räkor, det var gott. Massa vitlök!!


Vi hade planerat att gå på en marknad här ikväll men vi hittade den inte och när vi frågade vart den var så fick vi till svar att det var mycket bättre marknader i krabi town dit det tar en stund att åka. Så vi struntade i det idag.

Imorgon ska vi till Poda Island. Det blir nog nice!

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!Ni kan vara lyckliga för här har det börjat snöa riktigt mycket,efter 4 dagar med ständigt regn.Jag längtar bort till värme och sol.KRAM

2010-11-23 @ 10:09:13
Postat av: Anonym

Vad gott det ser ut,jag längtar efter thaimat.KRAM MAMMA

2010-11-23 @ 13:06:11
Postat av: jessica

Ser helt fantastiskt ut!! Vill höra allt när du kommer tillbaka till ELVA MINUS-OSLO! Hoppas du inte längtar hem för det skulle inte jag ha gjort ;)) STOR KRAM!

2010-11-26 @ 11:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0