Hur svårt kan det va?

Hur svårt kan det vara att införskaffa sig en olåst iphone, det är ju mer eller mindre omöjligt verkar det som. Jag är som ni förstår i ganska stort behov av en ny telefon då den jag har kvar, min superdupergamla Nokia inte tar norskt simkort. Har ju inget norskt nummer överhuvudtaget nu, men ett nytt simkort är påväg så jag kommer snart att ha samma nummer igen så att ni vet det : ) 

Anledningen för att jag inte vill ha en låst är för att jag vill att den ska funka både med norskt och svenskt kort.

Idag har jag varit på banken och beställt ett nytt visakort, det kommer inom en vecka så jag hinner få det tills vi drar till Thailand :)
Har också ringt till försäkringsbolag och fixat. Blev inte så mycker klokare så jag ska fortsätta imorgon.

Polisen har kontaktat mig idag och de har börjat arbeta med fallet, det känns bra att de tar det på allvar. Har fått en tid där senare i veckan då jag ska komma och kolla på foton på misstänkta... Det är med blandade känslor vill jag lova. Kände direkt att jag inte ville gå dit ensam så Anna har ändrat sin arbetstid så hon följer med mig :)

Åkte en sväng till jobbet på eftermiddagen, pratade och kramades lite. Det är ju så tråkigt att bara vara hemma och inte göra nånting. Även om den har dagen faktiskt har gått fort, det är ett gott tecken. Imorgon ska jag jobba som vanligt.


Tack för alla fina komentarer, sms, tankar och ord! Det betyder så himla mycket att veta att det är så många som bryr sig. Ensam är inte alltid stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0