En ledig timme.

Mitt extrajobb ikväll blev framflyttat , så jag jobbar 17-21 istället för 16-21. Det var inte fullt på listorna nu mellan 16-17 så Susanna ringde nyss och sa att jag kan komma en timme senare om jag vill. Det vill jag ju : )

Jag var redo att gå så nu fick jag en timme över helt plötsligt, är dock inte färdig med mitt klädplock här så jag ska nog fortsätta med det. Och måla naglarna hinner jag ju nu med : ) Toppen!

Men först ska jag springa ner i källaren och läsa av elmätaren.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: C

Sv: Aaah, jobbar kväll idag med så godispåsen är med! :P

Jag vet, men jag mår skit, men jag kommer må så jävla bra med er på resan, jag vet de! Det är precis vad jag behöver! Jag ska berätta ALLT när vi ses! Åh, vad jag längtar! <3

2010-11-09 @ 17:41:52
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0