16

God morgon!

Idag är jag sjukskriven precis som jag var i lördags också. Har precis vaknat, ska ta en dusch och äta lite frukost sen ska jag gå till banken och fixa med nytt visakort och försäkring. Hoppas att jag kan ta ut lite kontanter när jag är där, känner mig ganska handikappad utan nånting!! Men som tur är har jag underbara vänner som jag vet att jag får låna av sålänge :) Ska också gå och kopiera en ny nyckel till lägenheten.

Måste även ringa apple och kolla en grej med min beställning, har beställt en iphone 4 nu när min andra mobil blev stulen. Dock förstår jag inte beställningen, först så fattade jag inte ens att jag hade beställt men sen fick jag en bekräftelse på det.

Behöver köpa en ny väska också då jag älskade den väskan jag blev av med och hade bestämt att jag skulle ha den till handbagage när vi åker till Thailand. Den är från H&M så jag får hoppas att de fortfarande finns kvar. Plånbok väntar jag nog med att köpa tills jag kommer till Thailand :) Hoppas att jag har min gamla kvar här någonstans så jag kan använda den sålänge.



Av de yttre skadorna är det nästan bara det blåa på ögonlocket som syns nu, läppen syns inte sålänge jag har munnen stängd. Förutom att den är lite svullen då. Är också öm och lite svullen på hela den kinden men det syns ju inte så mycket. Det som gör allra ondast är det som ingen kan se.



Kommentarer
Postat av: C

Älskade älskade du!! Jag tänker på dig så mkt!



Skickar över så mkt kärlek som du orkar ta emot.. <3

2010-11-01 @ 10:24:12
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: pappa

Tänker på dig hela tiden.Hoppas det ordnar sig till det bättre undan för undan.KRAM

2010-11-01 @ 10:52:01
Postat av: Anonym

fy fan va synd jag tycker om dig bella! all kärlek till dig! <3

2010-11-01 @ 12:56:55
URL: http://varaivarberg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tänker oxå mycket på dej :) Hoppas själen läker lika bra som läppen. En stor kram till dej!

2010-11-01 @ 13:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0