12

God kväll!
Nu är jag hemma hos Susanna & Erik. Susanna är fortfarande på jobbet så  jag sitter här med Erik och ser på idol. Jag ska sova här inatt, vill inte sova ensam än så inatt sover jag här och imorgon hos Emma :)

Idag är det bara 12 dagar kvar till Thailand, det är sjuuukt. Min resfeber har dock totalt försvunnit, men jag hoppas den kommer tillbaka snart. Jag är säker på att den kommer att göra det, men det är så mycket som händer fram tills jag ska åka. Om en vecka vid den här tiden är jag påväg till Håkans konsert med Felicia & Simon. Hur underbart är inte det? : )

Nej nu ska jag se vidare på idol, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter super! Köper nog hem ett par stycken iallafall så får vi se hur det blir. Ser fram emot framtida affärer med dig. Frakt till Oslo kan inte kosta så mycket. :)

Kram

2010-11-05 @ 23:41:14
Postat av: Camilla Lind

Tänk att snart kommer du ligga och slappa i solen med en kall en i handen, vågornas brus och no problems at all!

Hoppas du mår bra Bella, Anna håller mig underättad på jobbet, tänker på dig!

Kram

2010-11-07 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0