Tisdagkväll

Bella

Det gick inte så bra för Isa & mig när vi skulle till panduro. Det hade stängt för dagen. Istället tog vi en liten runda i byporten och jag såg massa fina saker som jag vill ha. Bland annat gardiner som skulle passa perfa i sovrummet. Precis den stilen som jag vill ha där. Men vem fan vill lägga 500 spänn på ett par gardiner? Och det är faktiskt inget fel på de vi har nu, men det är ju kul att ha något att byta med.

Efter den lilla lilla (ja den var liten) rundan på stan så tog vi trikken upp till gymmet och körde en timme spinning. Det var jobbigt för oss båda kan jag säga.

Imorgon är det jobb som gäller på dagen och på kvällen finns det erbjudande om fest & utgång. Men vi får se.. någonting kul ska det hittas på eftersom det är röd dag på torsdag vilket innebär att man är ledig.

Nu ska jag fortsätta läsa söndagens svenska aftonbladet. Varje gång jag har läst så har jag somnat nästan direkt, det hoppas jag att jag gör även denna kväll...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0