Maj maj måne

Mymlan.

Hej! Fick klagomål från en viss Emma idag för att jag inte skrivit nåt i bloggen på sjukt länge, så därför kommer det ett inlägg här!

Det som har hänt på sistone är att jag slutat jobba på Ottar och i måndags började jag mitt första fulltidsjobb, sitta i kassa på Meny! Det har gått bra (men jävla massa PLU-koder som måste bankas in i huvudet..) idag har jag varit ledig :) Imorgon blir det första långpasset, 10-20 och sen jobb fredag och lördag med! Pengar..

Idag har jag varit i Sandvika och tränat. Jag & Björn Emil sprang först en runda i det nydeliga vädret ute på Kalvön (känner ni igen namnet?) och sen körde vi lite styrka inne på Elixia. Mycket braaaa.

I helgen åker Bella hem till viken för första gången! Skönt för henne :) Efter att jag varit hemma och hälsat på en gång så längtar jag lite mer efter hem, familjen och vännerna, så är lite smått avis på henne. Men men får ha det koseligt här hemma i Oslo istället!

Det har inte blivit så mycket fotografering på länge. (läs: inget att fota..) så därför kommer det upp en gammal bild bara för att fylla ut inlägget..

Hoppas allt är bra hemma : ) Saknar er men i sommar kommer jag och hälsar på, MASSOR!

Kos & Klem.



Bild: Älskade Aker Brygge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0