Kreativ?? Ehm nej..

Mymlan

Detta kan vara det fulaste jag någonsin gjort.. Tror jag måste öva lite på det där med kreativitet..

Men en månadsbudget har jag iallafall gjort nu inför min framtid med ny lön från meny! Är ledig idag så tänkte att jag skulle pyssla lite.



Halv 6 kommer Bella hem från jobbet, då blir det käk (köttbullar&makaroner) och sen drar vi ner till Panduro! Jag tänkte köpa lite material så jag kan göra egna örhängen. (Mer pyssel alltså men denna gång förhoppningsvis lite finare..) Och sen blir det Stigs xycklingintervallpass på Elixia! En helt okej kväll att se fram emot alltså :)

Annars har jag på min lediga dag haft en rejäl sovmorgon, suttit ute i solen med en kopp kaffe och läst samt pratat i telefon länge med storasyrran. Hon berättade massor om Italien och jag ser fram emot att träffa henne och resten av familjen i Göteborg nästa helg! (Göteborgsvarvet..)

Nu ska jag fixa lite här i lägenheten, finns tvätt som ska vikas och städning, fast den får jag se om jag väntar med haha..

So long! (Btw är det ju röd dag här med på torsdag. så ledig idag, jobb imorrn, sen ledig igen. Åh vad sköönt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0