Helgen i Sverige

Bella

När jag skriver det här sitter jag på tåget tillbaka till Oslo, klockan är 17.39 och jag har 3 timmar kvar av min resa. Det har varit en helt underbar helg hemma trots att vädret varit piss. Men jag har bara njutit av att vara hemma och få träffa alla jag tycker om.

För  de som vill veta hur min helg har varit så startade den med buss från Oslo kl 7 på fredagsmorgonen, byte till tåg i Karlstad och efter ännu ett tågbyte i Katrineholm så anlände jag till Norrköping kl 13.30. Där blev jag hämtat av Cicci och vi körde vidare till Hageby Centrum där jag gjorde diverse inköp jag planerat  innan.

Var hemma i viken strax innan 4 någon gång, då var jag trött men full av längtan efter att få träffa alla mina vänner senare på kvällen. Så efter en god middag med mammas älgplankstek bar det av till Lisa där det bjöds på förfest. Det var så himla kul att träffa alla och senare bar det av till D-sson där  jag stötte på ännu några fler kända ansikten.

lördagen spöregnade hela dagen men det passade perfekt för mig som skulle vara inne och fixa familjen i håret. Henrik & Johanna kom och vi åt god middag ( grillat vildsvin :p ) och satt uppe och pratade halva natten.



Söndagen bestod av ännu en god middag med hela familjen och mys med vänner.

Idag har jag varit hos tandläkaren, hos mormor & handlat på mig massa mat., Hann också ta en hamburgare på MAX innan mamma vinkade av mig på tåget i Norrköping.

Så jag har kort och gott haft en jättemysig helg med alla dem som jag tycker mest om. Visst är det tråkigt att lämna alla där hemma igen, men jag har världens bästa vänner & familj. Och jag kan lämna er med ett leende på läpparna för jag vet att ni alltid finns kvar där och det spelar ingen roll hur länge jag är ifrån er. Vi kommer alltid höra ihop och jag älskar att allt är som vanligt när man ses igen. Nu är det “bara” 10 veckor tills jag kommer hem nästa gång och då är jag hemma i 2 veckor. Bra va? :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh Bella! Det är alltid lika kul att träffa dig också!! Kan knappt fatta hur fort tiden går, men som du säger är det inte långt kvar till du kommer hem igen. Fast jag blir lite stressad av att det bara är 10 veckor också med tanke på att vi har lite kvar att planera för The Big Day. Men vi fick ju iaf gästlistan klar mitt i natten =)



Ha det jättebra!!!

Kram Johanna

2010-05-12 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0