Då var lilla helgen slut

Bella

Ja nu fick man ju lite helgfeelings men den försvann lika snabbt som den kom. Imorgon & på lördag är det nämligen jobb som gäller. Men sen är det ju ledigt på söndag & på måndag igen för då är det syttende maj!! Glädjer mig massor till den dagen, det blir nog en upplevelse att minnas. Det är väl knappt att man kommer få plats här på Oslos gator den dagen, det ska tydligen vara sjuuuukt mycket folk ute på gatorna då.

Idag har det varit en extremt lat dag, jag låg i sängen i stort sett till klockan halv 7 på kvällen. Var bara uppe för att gå på toa och äta mat. Men en sån dag är man värd att unna sig ibland tycker jag. Nu på kvällen har jag gjort lite nytta i alla fall, Izmir var här och klippte sig och så har jag tagit tag i all disk. Men jag har fortfarande massa kläder att packa upp sen jag var hemma, det är ju sååå tråkigt så det får dröja en dag till. Minst!

Nu är det GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0