Vår?

Mymlan


Man kan ju alltid hoppas på att det inte kommer mer snö utan att solen får göra sitt och den jäkla snön försvinner bort.. för alltid.


Aaa.. Emmiz, vi har haft sjuukt dålig uppdatering på sistone. Men som Bella skrev häromdagen så finns det ju inte så mycket att skriva om i vardagen. Det rullar på som vanligt, med jobb, träning & veckohandlingar.


Annars då, kom hem från jobbet för en stund sen, har käkat och nu bakar jag bröd. Sen när Mia kommit hem tänkte jag ta en sväng ner på stan i det fina vädret. Ska testa ett par skor jag kollat in och sen ska jag köpa en hemlig present.. Och Hedda, vad önskar du dig i födelsedagspresent???

De senaste dagarna har jag hjälpt B-E att flytta in i lägenheten på Frogner, blir nog mer fix resten av veckan, kanske en sväng till Ikea? Men det är kul, för då får jag vara med och bestämma ; ) Sånt gillar jag! hehe. Ikväll har jag bokat mig på ett pass också, Total. Inte varit på det förut men det är konditionsträning vilket jag tycker är roligare än styrketräning! Så vid 19.45 drar jag till gymmet : )


Nu ska jag baka ut brödet! (kanske till och med hinner och ta en power nap under andra jäsningen?!)


PUSS


Kommentarer
Postat av: H

Hmmm.... vad önskar jag mig? något spännande och alldeles, alldeles underbart, kanske? :D

2010-03-11 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0