TISDAG

Bella

Jag funderar på att ge bloggen en ärlig chans redan nu istället för att vänta till efter påsk. Så jaaa, nu ska jag strax på spinning med Susanna som jag skrev igår. Lilla frukosten är äten (den stora tar jag efter), nu ska jag packa väskan & borsta mina tänder.

I helgen blir det fest och det ser vi fram emot, det var alldeles för länge sedan nu. Då ska vi åter igen ta massa bilder och lägga upp här så ni får se hur vi har det.

Jag vågar inte kolla hur få läsare vi har nu, är ni ens några som fortfarande hänger med? Ska börja göra reklam för den snart igen i alla fall ;)

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej!Klart vi följer vad som händer.Men ni ser ju ut och må bra.Så vi väntar på att få komma över nu.Hälsa,KRAM

2010-03-23 @ 18:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0