Tack för mat

Bella

Pannkakorna som Isa gjorde var väldigt goda! :D Nu sitter jag ensam i soffan och se på norska paradise hotel som hade säsongs premiär i måndags.

Som ni vet så fungerar inte min dator men nu har min snälla bror beställt en åt mig som jag kommer få i påsk när mamma & pappa kommer hit! :) En liten rosa sak.

Vad händer här då?
Igår var jag på kurs, igen. Har ju varit på kurs hos alla olika märken vi har på salongen för att lära mig alla deras produkter. Igår vad den sista tror jag. Det som är bra med kurserna är att man får goodiebags! Och igår fick vi cheeseburgare från Mc Donalds :P Det var gott för jag har inte ätit snabbmat på hur lång tid som helst. Innan jul nån gång skulle jag tippa på.

Ikväll har jag ätit pannkakor, duschat & bäddat rent i sängen.

Imorgon ska jag jobba 10-17, direkt efter jobbet ska Isa & jag till gymmet för att testa på pilates. Det ska bli skoj! Sen blir det fredagsmys med hemmagjord skagenröra.

Räkor är sjukt billigt här. Vi köpte över ett halvt kilo för 9 kr!! Det är sånna goda, lösvikt med skal på ni vet. MUMS!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0