ONSDAG

Bella

Hallå!
Hoppas ni haft en bra onsdag? Min har varit bra trots att den började i mer eller mindre kaos.
Det började vid kl 10.15 när jag var på väg ut genom dörren och kom på att jag inte hade något nyckelkort. Vi har bara 2 st och Mia & Isa hade varsitt och ingen av dem var hemma. Jag var påväg till gymmet och Susanna stod och väntade på mig vid porten. Spinningen började 10.30 och jag brukar alltid gå hem mellan gymmet och jobbet och äta lite, fixa matpacke, sminka mig osv... men eftersom jag inte hade något nyckelkort så innebar det att jag inte skulle komma in genom porten. Så jag fick snabbt packa ner kläder, smink och annat jag behövde till jobbet. Hann dock inte fixa någon mat som ni säkert förstår.

När jag är påväg från gymmet så kommer jag på att jag glömde plånboken, har ju aldrig med mig den till gymmet annars. Där har jag mitt månadskort till trikken och självklart pengar. Jag har aldrig blivit kontrollerad på trikken med jag tänkte att jag säkert skulle bli det idag bara för att jag glömde kortet hemma. Men jag fick låna pengar av snälla Susanna till både biljett och något att äta :) Så det löste sig som allting annat! Och sen kom Isa till jobbet med matpacke och plånbok! Så dagen blev räddad, det tackar jag för!

Inte världens grej att inte ha något nyckelkort men när man upptäcker det i sista sekund, blir stressad och glömmer hälften så blir man inte så glad.

Nu sitter jag ensam hemma i soffan & ser på paradise hotel. Men såg nyss på svensk tv, Andra Avenyn :)
HAHAHA nu såg jag fredagsmys reklamen på norska för första gången. Ska söka efter den på youtube och lägga upp här så ni kan se!





Så fort jag blir ensam här hemma så längtar jag ännu mer efter alla mina vänner! Snart hoppas jag att vi kan ses, jag ska kolla upp om jag kan komma hem en helg i maj, men hoppas självklart att ni vill komma hit snart också :)




Kommentarer
Postat av: Cicci

gud så spännande Andra Avenyn är..och så förbannad jag blev i slutet!! haha

2010-03-24 @ 22:06:32
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: emma

de vill jag! och jag hoppas du kommer hem i maj också :D då blir jag glad :D ååh hatar när man glömmer saket också! men jobbet går bra och så? :)



men jaag vet mitt hår är extremt långt nu men imorgon blir det att färga och klippa äntligen :D itne gjort de sen juni ;)



<3

2010-03-24 @ 23:15:36
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0