MARS

Bella

Mars mars måne jag kan lura dig ända till skåne...

Dagens fundering: Kan man säga att det är vår nu?

Idag är jag ledig från jobbet, jag är trött och har ont i magen. Har varit på PT time på gymmet nu på förmiddagen. Vi ska på pilates i eftermiddag också. Men just nu vill jag bara unna mig vila så nu blir det soffan & VR.

Föresten så kan jag inte starta min dator. Jag stängde av den som vanligt igår kväll och imorse kunde jag inte starta den. Det verkar vara laddaren det är fel på.

Men nog om detta. Jag tror jag vill säga att nu är det faaaasen vår, fast med fortsatt vinterväder ;) Bra va?!

Väldigt osammanhängande inlägg & snart kommer Isa hem. Då ska vi snacka hemlisar. Sen kommer våran nya roomie Mia hit klockan 2. Hon flyttar in idag : ) KUUUL! :D

HA DE!


Kommentarer
Postat av: emma

härligt att göra :) jodå med mig är de bra, tror jag håller på och bli sjuk, nyser och har ont i halsen :/

och all jävla snö är jag så trött på, de ska vara vår nu men jag vet inte om jag kan säga de :P sakna dig också <3

2010-03-01 @ 16:37:09
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0