Helgen!

Här kommer helgen i massor med bilder!

På lördagen var vi först på lite fest hemma hos Bellas jobbarkompis Fernando! Efter en massa singstar (som jag&Bella ägde på?! hmpf) så  drog vi vidare till Frogner och Björn Emils lägenhet. Där hängde vi med han och hans två kompisar, Hans Magnus och Mats. De drog till Xlnt efter ett tag men jag och Bella intog dippen och senare sängen. Vi fick besök senare på natten!





















Igår tog vi nya tag och linköpingskillarna David, Erik & Adam kom hit för lite klippning av David och förfest. Mia och Jesper var också med. Sen gick vi 200 hundra meter till Susanna och Eriks lägenhet och fortsatte kvällen där. Jag (Mymlan) var ju för liten för att gå ut, så när klockan blev runt ett gick jag hem när folkens gick vidare till olika håll. Men jag var nöjd ändå för det fanns kylling&ris väntandes på mig i köket!









Idag har vi bara tagit det lugnt, vi vaknade ganska sent (plus att tiden dragits fram..) och nyss åt vi veckans stadiga: ägg&makrills-macka. Kvart på sex ska jag till Elixia och träna Total! Ska bli skönt, men Bella stannar hemma och tar det lugnt, det är hon värd tycker jag ;)

Kos & Klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0