Helg med tjejerna!

Mymlan


Emma, Linn & Carro är här i helgen och det är hur kul som helst! Har saknat dom massor och även fast det var mer än två månader sen vi sågs känns det som om vi inte vart ifrån varandra en dag!


Vi kom nyss hem från en liten fika på Tea Lounge, tillsammans med Sarah & Nathalie (Sarah är här samtidigt och hälsar på hennes syrra Natta..) och snart blir det thaigryta med hela gänget! Imorrn ska vi ut och det kommer bli kul, va ju ett tag sen sist. Bilder kommer efter helgen :)


(Unni: jo du, jag ska allt försöka slå dig i GBG-varvet detta år med. Stejn på gymmet har satt upp ett program för mig så att jag ska kunna springa fortare och få en bättre tid. Du vet att jag går in seriöst för det här nu! hehehe)


Kommentarer
Postat av: Unni

Fasen Mymlan, du har ju redan vunnit over mig pa varvet, varfor behova gora det en andra gang. Den dar Stein forresten, vad ar han for kille, han maste vara bra pa att overtala, for sist vi sags da vet jag att det var nagon som minsann inte skulle springa varvet iar ;)

2010-03-05 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0