HALV 7

Bella

Klockan är snart 7 och det är fortfarande ljust ute! Så underbart!!


Dock har denna söndag sugit då jag har spenderat den heeelt ensam utan någon motivation alls till att göra något. Men det kan vara skönt att ha en latdag ibland också, speciellt efter 6 jobbdagar. Imorgon är jag också ledig & då får jag lön!! :D Ska nog ta mig en runda på stan då.

I det förra inlägget frågade jag efter solen och vet ni? Solen kom fram strax efter och har lyst över Oslo hela dagen. Så jag tog mig faktiskt ute på en liten promenad runt en kyrkogård här i närheten.

Nu inväntar jag Svinesund - handel i grenseland. Det är ett program som Ullared fast det handlar om norrmännen som åker till Sverige för att handla. Det kanske går på svensk tv också föresten?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0