Ge mig 14.32!

Mymlan


Nu är jag hemma en stund efter att ha varit och tränat på Elixia. Körde intervallträning i en halvtimma. Mina stackars ben klarade inte så mycket mer, har sådan sjuuk träningsvärk att jag till och med vaknat varenda gång jag vänt på mig inatt. Skulle egentligen haft PT-time med Stejn idag kl. 8.00 men han ringde precis innan jag skulle gå hemifrån och fick ställa in, hans unge var sjuk så han VABBADE idag. PT-timen blev flyttad till måndag kl. 8.00 istället! (I och för sig ganska bra för då har nog min träningsvärk gått över..)


Man får gratis frukost på Elixia så jag käkade där, gick hem hit för att lämna mina träningsgrejer och om 45 min ska jag gå till jobbet. SEN klockan 14.32 kommer dom jag längtat efter sjuukt mycket :D Linn, Carro & Emma kommer med tåget från Norrköping och de ska stanna tills på söndag. Åhh det ska bli så kul!


Bella är på kurs och Mia är ledig idag så hon har sovmorgon. Solen skiner och jag funderar starkt på att ta skinnjackan idag och dissa vinterjackan?!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Unni

Alltsa det dar med all er traningsverk tycker jag later bra. Har har det borjats komma igang igen, sen fick jag ont i halsen, men pa sondag kanske igen, da javlar ska det springas. Kanske i shorts ;) och den dar skinnjackan den skulle passa perfa har nu kan jag saga!

Manga pussar

2010-03-05 @ 12:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0