6 dagar till Sverige

Mymlan


Ja, biljetterna är bokade och klara. Så på onsdag åker jag & Björn Emil hem till Rummet. Ska bli riktigt mys att träffa familjen och djuren igen. Har längtat som tusan : ) Blir även att träffa tjejerna i stan! Lite påskfirande hemma alltså, med påskmat, påskgodis och annat påskmys, mumma.

Ja men det var ju bra att ni redan blivit informerade om att jag var hos läkaren igår.. Eftersom jag inte tycker det är så jättespännande för er att läsa om så hade jag väl inte planerat att skriva om det men det iallafall var det utslag på kroppen som jag nu fått allergitabletter för.

Annars är det som vanligt här, fortfarande! Längtar till sommaren, då kommer det nog bli lite mer liv och rörelse i Oslo och här i lägenheten. Ska bli skoj!

I helgen blir det väl ganska lugnt. På lördag blir det väl eventuellt fest med Bella och hennes jobbarkompisar men eftersom jag inte är 20 så drar jag nog hem och inte ut efteråt : )

Såg Things We Lost In The Fire igår när jag var hemma. En riktig Isa-film. Älskar sådana filmer men hatar känslan man har i kroppen efteråt, usch den var hemsk. Sen blev det 2012 på kvällen, men slumrade till några gånger så ska se andra halvan av den någon dag snart så att jag vet hur den slutar!

Om en stund kommer Bella hem från jobbet. Blir lugnt här ikväll - som vanligt : )



Vi snakkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0