Mot gymmet!

Idag regnar det här. Vad har ni för väder?

Idag jobbade jag det tidiga passet och hade helt fullbokat. Det brukar bara ske när man jobbar kväll. Helt slut blir man men det är bra med mycket att göra för dagen går ju mycket snabbare och så blir det mer pengar! När jag kom hem vid halv 6 så käkade jag makrilllsmackor och så har jag vikt tvätt & diskat. Har en tvätt kvar som hänger på vinden, men den orkar jag inte hämta nu för nu ska jag till gymmet och svettas lite. Gillar egenltigen inte att träna på kvällen, dels är jag så trött då och så är det så mycket folk. Men men, jobbar ju inte sent förns på torsdag så kände att jag måste iväg dit ikväll.



Såhär såg det ut när jag käkade. Perfekt med bloggläsning till! Har börjat med google reader nu, och varför har jag inte gjort det tidigare? Då har man alla bloggar man följer på ett och samma ställe och kan se vilka som är uppdaterade så slipper man titta in när det inte finns något nytt inlägg.



Gymoutfit på! Nu drar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0