Ledig måndag!

Varannan måndag är jag ledig och det är så skönt! Det är då man får passa på att göra sånt som man inte hinner på vardagarna.

Idag började jag med att gå till banken och öppna ett sparkonto & fixa ett riktigt visakort. Nu har jag bara ett vanligt elektronkort som inte funkar överallt. Efter det åkte jag direkt ner till stan och tog mig en rejäl shoppingrunda. Är jättesällan nere på Karl Johan och i butikerna där. Och tur är väl det för gud vad mycket fint det fanns. Speciellt på weekday  som precis har öppnat där. Där hade jag velat ha allt och lite till. Och vi ska inte tala om alla snyggingar som jobbade där!



Om ni vill så ska ni få se vad påsarna innehåller lite senare. Nu ska jag äta lite lunch sen gå och handla sköljmedel så att jag kan tvätta. Resten av dagen ska jag nog städa & träna tror jag. Det är ju sånt där som brukar kunna bytas ut till något mycket roligare ; )


Har också fixat mig ett elektroniskt resekort idag. Förut var det pappersbiljetter som man stämplade en gång sen räckte det en månad. Men nu måste man stämpla på varje resa. (precis som det är hemma på östgotatrafiken). Hoppas jag kommer ihåg att stämpla var gång så jag inte åker på någon saftig bot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0