Kalashelg

I helgen har det varit kärlekskalas av alla dess former. Kungligt i Stockholm och vänskapligt här i Oslo. Jag har haft en underbar helg med mina älskade bästa vänner Carolin & Lisa. Nu känns det självklart lite extra ensamt här, men om två veckor har jag nytt besök och om 4 veckor åker jag hem på semester och efter det kommer Anna hit för att stanna på obesämd tid.

I fredags förfestade vi här och gick sedan till qadiz som ligger lite längre ner på gatan. Det var så sjuuuuuuukt varmt. Jag var dyngsur av svett för den som vill veta.  Vi orkade inte ända till 3 i den där bastun så vi gick hemåt, sakta men säkert. För vi somnade inte förns efter kl 5.

I lördags mådde vi konstigt nog ganska bra, lite trötta och sega bara. Vi tog en tur på stan och shoppade en del. Det spöregnade så vi gav upp även denna dag och köpte med mat som vi åt i sängen(!!!) när vi kom hem. Där blev vi liggandes några timmar. Skrattade åt kungen som är så jääävla skön!

Framåt 8 tiden var vi redo för ännu en festkväll. Ida kom och gjorde oss sällskap som hon även gjorde på fredagen. Vi skulle egentligen vidare på inflyttningsfest men trivdes så bra här med varandras sällskap så vi stannade eller stääännnade som är ett nytt uttryck ;) Grät några gånger till bröllopet som visades på tv och skrattade kanske dubbelt så mycket till kungen & danne the man. Vid halv 1 tiden gick vi till blå och dansade gärnet till kl 3 då det blev efterfest på oslo bowling. Vi var hemma kl 6. Idag mådde vi som vi förtjänade.

Jag mår fortfarande inte bra men imorgon är jag ledig. Det tackar jag gudarna för!

God natt


Kommentarer
Postat av: lis.

haha, nu skrattar jag. :) haha, nu skrattar jag. :) haha, nu skrattar jag. :) saknar dej redan. saknar dej redan. saknar dej redan. puss. puss. puss.

2010-06-22 @ 21:46:11
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0