FRYST!

Igår när jag var på gymmet så frös jag mitt gymkort över juli månad. Man kan frysa en månad om året (vi har årsavtal), alltså man behöver inte betala för den månaden & man kan inte heller träna då. Ska ju vara i Sverige 2 veckor i juli så tänkte att det var lika bra att frysa det. Så jag hoppas det blir fint väder de två första veckorna i juli så att jag kan vara ute i solen istället för inne på gymmet ; )

Nu ska jag laga lax med kokt potatis & kall sås! Det var inte igår jag åt det. Ska bli så jävla gott, ashungrig är jag efter en hel dag på jobbet! Trots att jag ätit tacorester till lunch & ett äpple.

Jag säger det igen; Finns det något bättre än riktigt god mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0