fixat & donat.



Tre stora portioner taco senare så är jag nu jättemätt & belåten!

Har tvättat två maskiner tvätt, strukit och varit uppe på vinden och lämnat lite gardiner och mattor som inte används för tillfället.

Tog en bild på vinden för er där hemma som inte vet hur den ser ut  ; ) Där hänger vi tvätt och förvarar skitsaker. Vi har hela vindsutrymmet som ni ser på bilden, så vi får plats med mycket skit!



Jag har tagit bort mattorna i köket och hallen nu. Vi hade två stora mattor där som tog upp nästan all golvyta. Men nu till sommaren tycker jag det blir lite ljusare och fräschare utan mattor. Plus att på vintern när det är kallt är det skönt med mattor, men nu får det vara lite sommar på golvet också ;P

Håller ni med mig? Mamma & Felle?








Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med. spara du mattorna till vintern kommer o det får vi hoppas dröjer. kram

2010-06-07 @ 20:55:59
Postat av: pappa

Hej!va fint och ljust det blev.Ha det!KRAM

2010-06-08 @ 09:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0