Dagens inköp



Diverse småting från H&M.



Genomskinliga (stavas det så?) cykelshorts från Bikbok. 50%, så det var ett klipp!




Skjorta från Gina.



Vitt linne med knappar från Weekday. Jag älskar att det nu är tillåtet att visa det fina man har på sig under! För vem kan få nog av söta bhar?

Jag fick även med mig ett par svarta knälånga haremsbyxor från Gina & en svart tunn jacka från Monki. Jackan var nog dagens absolut bästa klipp. Det var 75% på den, så jag betalade bara 125 istället för 500. Tyvärr gjorde dem sig inte bra på bild, så ni får se dem en annan gång.

Nu har jag faktiskt dammsugat och skurat golvet i hallen, köket & badrummet. Blev jättehungrig efter det så jag ska laga taco nu!!! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0