Varberg

Igår lämnade jag Oslo för en helg hos Simon i Varberg.  Var trött och seg på resan hit men på tåget mellan göteborg & varberg så hamnade jag bredvid två trevliga killar från Skövde som bjöd mig på en öl. Då blev partyhumöret lite bättre och när jag kom hem till Simon vid 23 tiden så var det bara att byta om och slänga i sig några glas innan vi gav oss ut för att upptäcka nattlivet i varberg. Vi hamnade på Nyfiket. Linus blev utslängd för en liten oboypåse. hah


Idag har vi käkat pizza, gått en sväng på stan (läs systemet).  Nu ligger jag och vilar och laddar batterierna för en kanonkväll. Det ryktas om att det ska komma 70 pers på festen ikväll. Kan bli kul!


Till mina vänner;
Jag kommar att åka ut till Håskö  i gryts skärgård på måndag för att sola & bada. Så om någon är ledig och vill med så blir jag glad! :D Jag kommer troligtvis sova där i några nätter (sålänge vädret tillåter). Det kommer finnas skjuts hem på måndagkvällen om någon bara vill med ut över dagen.

Kommentarer
Postat av: cicci

Jag är ledig på måndag!!!!

hänger gärna med :)

vi får höras när du kommer hem hit! :) pusss

2010-07-17 @ 19:47:27
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0