God morgon!

Idag är det fredag och jag har nu bara 3 dagar kvar här hemma. Det känns både bra & dåligt. Jag har ju faktiskt det mesta av mitt liv i Oslo just nu så det är klart att jag börjar längta "hem" dit. Om jag fick bestämma skulle jag ta med mig familjen och alla underbara vänner dit, men det går ju inte. Eller jo, det går ju litegrann... Anna flyttar till mig på söndag & jag känner på mig att hösten i Oslo kommer bli grym! Och lägenheten kommer bli ännu mysigare & finare!

Nog om Oslo, jag är fortfarande kvar i Valdemarsvik. Mamma och jag ska strax ner på loppis & en sväng till apoteket. Var fan köper man borttagning till vattenfast mascara i viken? Apoteket var det enda jag kom på som kanske har.

Senare ska vi ut till gryt där bröllopet håller hus imorgon. Vi ska pynta festlokalen, duka osv..





reafyndade tights.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0