Ferien i sikte

Äntligen känns det som att jag har ferien i sikte! Det är med andra ord mindre än två veckor kvar tills jag får semester! :D

Idag bokade jag buss & tåg till Varberg & Simon där jag ska starta min semester med födelsedagsfest. Åker direkt efter jobbet på fredagen. Här har vi inga lediga minuter att slösa med. Packlistan är självklart påbörjad även fast det är nästan två veckor kvar. Jag gillar listor!



Jag i lördags vid starten på våran stora shoppingrunda. Den varade från 10.00 till 20.00 på kvällen. (med en timmes vila). Trött blev man men det var det värt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå jäävla underbart!!! ;D

2010-07-07 @ 23:18:03
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0