BLIXTAR OCH DUNDER

Herre jävlar vilket åskoväder vi hade här inatt vid 00.30 tiden... Jag hade somnat och vaknar av dunder, brak och framförallt blixtar. Jag skojar inte när jag säger att det var som världens discolampa! Det blinkade heeeela tiden och snabbt.

Hemma brukar det vara två smällar och två blixtar typ... men fy tusan vilket väder det var här. I Sverige har ni tropisk värme här har vi tropiskt åskoväder. Tur att man inte är rädd för åskan, jag tyckte det var ganska coolt.

Idag har Isa flyttat ut. Två stora möbler kvar bara. Hoppas de försvinner snart så att Anna och jag kan göra rummet till vårat så fort hon kommer hit  :) Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej!32 grader i skuggan,pust inte skönt att jobba.Kram

2010-07-13 @ 15:55:06
Postat av: anna

Jag längtar ooooockså!:D <3

2010-07-14 @ 08:06:45
URL: http://annnnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0