We are all the winners, we are all the best...

...att vi får va tillsammans det betyder mest!

Isa & jag har precis vunnit över Mattias & Niklas på land & stad. Med typ dubbelt så mycket poäng. Vi är rätt allmänbildade helt enkelt.

Förut när vi lagade middag kom Isa med den söta kommentaren "jag tror inte det finns någon bättre jag skulle kunna bo med än dig". Och det är nog fan sant. Vi passar som handen i handsken. Visserligen har vi bara bott en vecka. Den veckan har innehållit väldigt mycket skratt men vi har också sagt åt varandra om saker vi inte gillar eller stör oss på. Vi är ganska rakt på sak på båda två. Det är bra!

Imorgon kommer våra sambosar Jonatan & Johan hit, hoppas vi kommer trivas lika bra med dem som vi gör med varandra. Niklas och Mattias som bor här nu tycker nog att vi är heeelknäppa. Haha

Förut kunde man höra det här "JAG HÅLLER JU FAN PÅ ATT BÄRSA PÅ MIG DITT JÄVLA AS". Vem kan ha sagt det? Det var fullt seriöst men direkt efter brast båda ut i asgarv. Det är nog dock bara vi som förstår det roliga, som inte ens var roligt... Aja nu ska vi sova för imorgon kommer ju ett flyttlass & på kvällen är det fest! :D

Sov gott alla nära & kära! Vi tänker på er. <3




Den goda woken & mina snygga skor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0