Söndag

Mymlan

IDAG MÅDDE VI JÄÄVLIGT BRA! (citerat Bella)

Vi var skitduktiga & städade hela lägenheten (förutom killarnas rum såklart..). Bella tog sig an badrummet, och jag skötte resten, som vanligt alltså! Precis som att Bella alltid sätter igång tvättmaskinen och jag viker tvätten, jaja anyways..

SÖNDAGSSTEK stod på schemat också, tror den var inne i tre-fyra timmar så under tiden den goade till sig så tog vi på oss promenixpjuxen och tog en sväng på Birkelundens loppis, 100 m från oss. Och vi fyndade såklart!, en plånka att ha matpengarna i samt två jättefina ljuslyktor som vi prydde det ena sovrumsfönstret med.


Loppis i Birkelunden


Runes Audio Corner!


Plånkan vi fyndade! (Bella skrattade ihjäl sig åt fejjan mitt så jag fick inte vara med..)


Fina va?!


När vi kom hem åt vi stek, klyftpotatis, kokta morötter & bearnaisesås, GU VA GOTT! och Bella skar sig i fingret..


Vet att den ser lite ofräsch ut men den smakade gudomligt. tack Tommy!


MUMS!


AJ, aj, aj aj..

På eftermiddagen kom Björn Emil förbi och Svarta Hörnan kom till användning (Bella är rädd att skatteverket ska komma och ta henne, så tjalla inte FÖR FAN) men annars blev Bemma så fiin i håret och i helgen ska han bjuda oss på hemlagat & i februari tar vi en sväng till Sverige med bilen hans, som tack för maten&klippet typ!


Svajsen innan klippet!


Svarta Hörnan



Från och med igår så har jag & Bella spafix på söndagar. Så framöver kommer vi mysa till det med ansiktsmasker, hårinpackningar och PORPLÅSTER! Gu så fräscha vi är ; ) Vi avslutade kvällen med lite yatzy, Tack mamma Annika för det :)


FaceMASKS

Nu har vi bloggat om hela helgen och eftersom vi har eget trådlöst nu kommer vi blogga massor framöver, YES! Oj, klockan är snart halv 12 och sängen lockar, eller rättare sagt Lasse Åberg.. Vi hörs! HADE!

Måste bara avsluta med att BELLA & JAG ÄR HELT ENKELT BÄST, VI HAR KÄMPARGLÖDEN!

 


Kommentarer
Postat av: c

jättefina ljuslyktor ni fyndade :)

2010-01-26 @ 10:34:42
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0