sjokolade

LÅÅÅÅNG chokladkaka.


Kommentarer
Postat av: Mamma Kicki

Nu har jag uppdaterat mig på veckan som varit. Vad bra med receptförslag. Ska använda bloggen som första instans vid receptsökning. Kanske blir värsta gourmet-bloggen nu när Mymlutten fått jobb med att utfodra hungriga arkitekter. Skorna var ju tjusiga, det kunde man ju inte se genom påsen. Det ser ut som lägenheten är riktigt mysig nu. Vad sägs om inredningsblogg oxå?Sitter och dricker lördagsfrukostkaffe efter en ganska jobbig arbetsvecka. Inte dumt. Idag är det avtomtning som är det stora projektet. Hedda har lovat att hjälpa till med att låsa in julbocken och tomtarna till nästa jul. Jag är rädd att de kommer att bli mycket upprörda och klaga förfärligt när jag stuvar ned dem i källaren. Får väl sätta fotboja på dem och stänga dörren så att man inte hör deras klagan.

Ha det gott. Puss på er!

2010-01-16 @ 09:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0