Rekord

Igår slog våran "nya" blogg rekord. Den är ju gammal, men nu ändå ny. Kan avslöja så mycket som att det var nära att vi slog 100 gränsen på antalet unika besökare. Så nu ska vi kämpa för att behålla er. Det är ju faktiskt roligare att uppdatera när man vet att folk läser. Och ni tycker säkert det är roligare att läsa när ni vet att vi uppdaterar mycket. Visserligen är vi ju lediga nu båda två så vi har ju tiden. Men vi kommer nog inte arbeta samma tider sen så det ska nog gå att hålla bloggen i liv även då.

Tack för kommentarerna vi fick igår. Fortsätt så! Jag tycker att våra familjer är lite dåliga på att kommentera, inte en enda kommentar har vi fått av er. Läser ni ens bloggen eller?!

Idag är det torsdag, Isa sover som vanligt vid den här tiden medans jag är vaken. Idag på eftermiddagen ska vi till Storo Storsenter där salongen ligger. Jag tänkte gå dit en sväng och bara kolla på när de arbetar och prata lite med de anställda. Så man är lite mer förberedd tills på måndag. Isa ska till en Levi's butik som söker personal. Det är bara deltid, men det är ju alltid något.



haha, det är så roligt med norska!

Kommentarer
Postat av: viktor.

norge borde få pris för roligast språk! längtar till norge när jag läser er blogg! det är ju såå långt till maj.



jaja



ha det!

2010-01-08 @ 14:52:25
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0