Promenad i solen

Bella

Tro det eller ej men jag har nyss varit ute på en morgonpromenad. Vaknade med strålande sol utanför fönstret, då kunde jag inte undvika att ta en promenad. Gjorde Isa sällskap till trikken sen fortsatte jag min promenad. Det är inte lätt att veta var man ska gå här, finns ju X antal gator att välja på. Men jag chansade och gick runt en sväng och jag hittade hem igen som tur va.

På vägen hittade jag en snowboardpark, jättenära där vi bor. Varje gång vi går någon liten runda här så hittar vi massa nytt som man inte hade en aning om fanns här i närheten. Hade tyvärr inte med mig kameran men ska ta med den nästa gång.

Som sagt här har vi strålande sol & jag skulle tippa på ca 2 minusgrader. Ett underbart vinterväder med andra ord!

Innan jag gick hem sprang jag in på GRANIT som ligger precis på hörnet här, jättestor butik med två våningar. I Norrköping har jag knappt varit inne i den butiken men gud vad mycket roligt det fanns. Jag var säkert där inne i 10 minuter och bara tittade.

Nu är det dags för en dusch & fix innan jobbet kl 13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0