ONSDAG

Dagens planer ser ut såhär.
Bella - Jobb 13-20
Isa - Träffa Rebecka kl 12 för att söka jobb på en gina tricot butik i stan.

Nu ska vi klä på oss lite för att sedan äta en rejäl frukost vid kl 11 - halv 12. Det blir lite krångligt med mattider när jag jobbar 13-20 eller 14-21. Antingen får man äta frukost, och lunch jätte tätt inpå varandra. Det funkar ju om jag skulle gå upp vid 8, men det gör jag inte. Sen har jag lunch på jobbet... sen är man ju sugen på kvällsmat när man kommer hem.

Idag blir det i alla fall en rejäl frukost med yoghurt, müsli, jouice, ägg & mackor!  Sen blir det mackor & frukt på jobbet & middag ikväll efter 8!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej brudar!



Det är så kul att läsa bloggen och se hur ni har det! Blir extra glad att Bella trivs på jobbet och att du har mycket att göra från början:) Håller tummarna för Isa inför intervjun till lunch-fixarjobbet!!! (Och för alla andra jobb du sökt såklart)



Här närmar det sig min 25-årsdag med stormsteg! Huu, nu ska jag bli vuxen alltså?! Lite synd att du inte kan vara här Bella, men å andra sidan kommer ju inte Annika, Tord och Felle heller att fira mig då. Jag ska fira på lördagen 23:e med en lugn middag med familjen på dagen och en sjujäkla fest med kompisarna på kvällen. Blir nog nice!



Ha det så bra,

Kram Johanna

2010-01-13 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0