Mer en evighet än två dagar....

Hallllaabaallatjalla!
Ligger just nu i soffan och ser på p3-guld, vi har faktiskt svenska kanaler. Men bara 1an & 2an..

Internet är som sagt jäääävligt segt idag, vi håller på att bli galna (nördar, oh yes). Vi väntar på att grabbarna ska fixa något... snart hoppas vi!!! Förövrigt så har de åkt hem till Malmö nu och stannar där nästan en hel vecka. Det innebär att vi åter igen går på toa med dörren på vi' gavel (uttalat på breee' östgötska). Skönt äre som fan, vi har inga hämningar för varandra Isa & jag. Känns toppen!

Vi tog fler bilder förut men som sagt så suger internet verkligen hårt ikväll, så vi får ta bilderna en annan dag.

Imorgon ska vi ha morgonmöte på salongen så alla ska vara där kl 9. Jag har tur som börjar kl 10, så jag slipper gå upp allt för tidigt i onödan. Efter p3-guld är det alltså dags för sängen... behöver ju gå upp halv 8. Det är egentligen inte tidigt, men det tidigaste jag har gått upp sen vi flyttade hit! :D LYYYX



Svar på kommentarer!
Lisa: Isa har forskat och kommit fram till att det var the little finger du såg på Ica ;)
Simon & Emma: Vi har det jättttebra!!! Men undrar när ni kommer och hälsar på? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer inom en snar framtid! :D

2010-01-19 @ 23:18:04
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0