Majonässås?

Kanske är dags att blogga lite nu...

Jag är hungrig! Vi åt tonfiskgratäng förut, men nu är jag hungrig igen. Ska ut i köket och leta efter något ätbart. Vi handlar på måndagar så idag är det ganska tomt i kylen.

Isa är inte hemma, jag saknar henne! Men jag vet att hon är i tryggt förvar. Ni blir säkert jättenyfikna nu och undrar var hon är. Men det får hon allt berätta själv sedan ; ) hah

Nu ska jag diska och äta!

Ska lägga upp bilder och skriva lite mer om gårdagen någon gång. Men nu orkar jag inte, är lite kalassjuk fortfarande.

Kommentarer
Postat av: cicci

sv.jo duu och han var ju inte lite full heller haha.ungefär så som jag "brukade" va ;)skaplig obalans! ;D

naae det var de inte.robbans emelie var det :)



nice header :)

2010-01-17 @ 23:20:45
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0