Kos

Vi har det så koselig här hemma nu, efter en god pastamiddag så myser Isa & jag i soffan. Grabbarna är på jobb, de borde komma hem när som helst. Börjar nästan undra var de håller hus...

Vill ännu en gång tacka för kommentarerna, det är så roligt med lite gehör. Den här gången till Viktor & Johanna!
Svar till Johanna: Ja nu är dags att bli vuxen, eller i alla fall lite vuxen. Du kommer nog få en kanonbra födelsedag även fast vi inte kan närvara.
Svar till Viktor: Tack för den fina headern! Ska prova att ladda upp den i helgen när jag har lite mer tid & ork. Tror inte Isa som har tid kan sånt där, så det får bli min uppgift ;P



Jag älskar våran lägenhet! Vi kommer fan fälla tårar när vi tvingas lämna den...


Kommentarer
Postat av: viktor.

älskar verkligen golvet!



det var så lite så, har man inget att göra så kan man ju göra någon nytta istället. hehe! :D



ha det bäst.

2010-01-14 @ 20:18:39
URL: http://knicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0