Jobb, Fika & SNÖ.

Nu har jag precis kommit hem, har jobbat & tagit en fika med Rebeca, på Café Sør, samma ställe som sist. Ett mysigt ställe, massor med svenskar som jobbar där och god caffe latte :) Träffade även Tanja där, lite oväntat, liksom av de få vi känner i Oslo stöter man på bara sådär. Men en ost&vin-kväll hemma hos oss Tanja måste bli av snart ;) Innan vi gick och fikade gick vi även in på personalhuset, som Rebeca är anställd utav, och de sa att jag kunde registrera mig som jobbsökande så skulle de ha intervjuer nästa vecka. Som servitris, frågan är om jag skulle palla trycket? ;) hehe vi får se!

Annars händer det inte så mycket, snöar ute och moddigt på gatorna.. Är svinhungrig, men bara 2 h kvar tills Bella kommer hem och då blir det stekt korv med pasta.

Ville bara säga att jag älskar färgen på mitt hår nu, tack vare bästa Bella :)

Ha de, vi hörs! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken färg undrar Pappan? Finns det någon kvar? Du har ju redan provat Surahammargrönt så den ken det ju inte vara. / TH

2010-01-20 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0