Internet

Internet funkar verkligen jättedåligt nu.. och min musplatta på datorn funkar inte. Den bara åker åt alla möjliga håll istället för dit den ska. Antingen är det den eller så har jag fått virus av det här jävla oskyddade nätverket. GAAAH

Idag ska jag i alla fall till lefsdal och köpa en usb-mus så får vi se om den funkar. Bemma är chef där så han ska fixa rabatt! Och om inte det funkar så får hans datatekniker till vän fixa hela skiten.

Bloggen kommer ju gå under om vi  inte har fungerande datorer med internet. Eller hur?

Idag jobbar jag i alla fall 14-21 & Isa som vanligt 10.30-12.30. Vi åt frukost tillsammans idag för jag ska till banken kl 11 med knut, våran hyresvärd. Vi ska fixa med depositumkontot nu när jag fått mitt norska personnummer.

Varför är jag så trött även fast jag fick sova till kl 9 idag? Aja hoppas inte det ska göra mitt humör lika dåligt som det var igår kväll. Jag känner mig gladare idag, men jag förstår fortfarande inte. Tänka, vet ni vad det är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0